Додому > Новини > Бродівський відділ освіти – завдання і перспективи

Бродівський відділ освіти – завдання і перспективи

У ході децентралізації і створення Бродівської ОТГ зміни відбулися і в структурних підрозділах Бродівської міської ради. Зокрема, рішенням ІІІ сесії VIII скликання Бродівської міської ради від 24 грудня 2020 року за № 33 було створено Бродівський відділ освіти. На цій же сесії було затверджено і Положення про відділ та його структуру. Начальником відділу став досвідчений управлінець і педагог М.М.Сторожук. До виконання своїх обов’язків він приступив на підставі розпорядження міського голови А.А.Белея 4 січня 2021 року. Про організацію роботи і перші кроки одного з основних гуманітарних відділів Бродівської міської ради наш кореспондент Галина ПЕТРУСЬ розпитала у його керівника Миколи СТОРОЖУКА.

– То з чого почали, Миколо Михайловичу?

–Користуючись нагодою, дякую міському голові за довіру. Вже майже заповнено штат працівників відділу. Всього штатний розпис передбачає 28 штатних одиниць. Це трохи менше, аніж було у відділі освіти Бродівської РДА, але не критично. Деякі функції працівників відділу перейшли до директорів закладів освіти територіальної громади.

Відділ освіти є виконавчим органом Бродівської міської ради, юридичною особою публічного права і уповноваженою юридичною особою з реалізації прав та обов’язків Бродівської міської ради, як засновника, щодо управління закладами освіти.

Протягом січня вдалося запустити всі основні тендерні процеси, укласти першочергові господарські договори.

– Як працюють заклади освіти після локдауну?

– Після локдауну всі заклади освіти територіальної громади працюють у штатному режимі. Механізм функціонування відділу освіти запущено. Проведено 3 робочі наради з керівниками ЗДО та ПЗО, ЗЗСО І-ІІІ ст., ЗЗСО І-ІІ ст. та ЗЗСО І ст.Підготовлено та подано цілий ряд проєктів рішень сесії міської ради, виконавчого комітету в частині діяльності закладів освіти та відділу освіти, а також пропозиції у Департамент освіти і науки ЛОДА щодо придбання у 2021 році двох шкільних автобусів – для ОЗ «Бродівська ЗОШ І-ІІІ ст. №4» (спеціальний автобус з місцями для підвезення дітей з особливими потребами) та для Пониквянської ЗОШ І-ІІІ ст. (стандартний «Школярик»).

Завершуємо виплату заробітної плати працівникам за січень (термін – до 5 лютого). Проведено оплату за теплопостачання «Бродитеплоенерго» в межах помісячного розпису. А це майже 700 тисяч грн. Забезпечено пільгове харчування учнів та вихованців закладів освіти: ЗЗСО (1-11 кл.) – 1226 чол., в т.ч. діти учасників бойових дій – 864 чол., ЗДО – 599 чол., в т.ч. дітей учасників бойових дій – 286 чол. Із 1825 пільговиків 1150 – діти учасників бойових дій, а 675 – діти інших соціальних пільгових категорій.

– А як щодо забезпечення засобами захисту школярів і працівників освітніх закладів, адже загроза поширення коронавірусної інфекції залишається?

– Проведено розрахунок потреби деззасобів і засобів захисту для ЗЗСО, ПЗО, ЗДО і подано до департаменту освіти і науки ЛОДА. Разом потреба у коштах становить 1089842,00 грн. Очікуємо тепер державну субвенцію на ці потреби.

– Що ще нині є актуальним?

– На виконання доручення департаменту освіти і науки ЛОДА розпочали роботу з визначення потреби у фахівцях з вищою фаховою і передвищою освітою педагогічних спеціальностей у закладах освіти сільської місцевості для забезпечення здійснення відбору осіб, що претендують на укладення угод про відпрацювання не менше трьох років у закладах освіти територіальної громади. Спільно з директорами ЗЗСО напрацьовуємо нові редакції статутів шкіл, щоби оперативно затвердити їх на сесії міської ради.

Займаємося підготовкою до пробного ЗНО, що проходитиме на базі однієї з міських шкіл. Тестування з усіх навчальних предметів відбудуться 10 квітня 2021 року. Результати очікуємо 16 квітня.

Проблем багато, та для цього і створений відділ освіти щоб їх вирішувати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *